FOR THOSE I LOVE I WILL SACRIFICE

2010-11-04 • 02:03:12
Jag vill göra min tatuering nu, nu, nu! Får se om jag kanske kan göra den nästa månad, hoppas hoppas.

Jag vill köpa en fågel. Helt seriöst. Jag vill inte vara rädd för fåglar, köper jag en fågel, måste jag ju lära mig att ta hand om den och behöver inte vara rädd mer. Smart tjej! En zebrafink i så fall. Får se. Vill ha en sån där fin bur, det är egentligen en sån jag vill ha, men man måste ha en fågel i då ju, trots att fågelstackaren egentligen behöver en större bur. Men hoppas den kan bli tam och vara utanför buren..

Bur från Bazaar, 890 kr.




Jag vill ha jul, så jävla mycket. Helt sjukt. Galet. GE MIG!

Jag vill ha mycket nu, jag vill ha London, jag vill ha pengar, jag vill ha kläder, jag vill ha dig.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0